Hyppää sisältöön

Elinvoima- ja tekninen toimiala on julkaissut asiakaskyselyn. Toimiala on edellisen kerran selvittänyt vuonna 2015 kuntalaisten ja asiakkaiden palvelun laatukokemuksia. Tänä vuonna laatua selvitetään jälleen. Kyselyä käytetään toimialan kehittämiskohteiden havainnointiin sekä palvelun laadun kehittymisen arviointiin.


Palautetta palvelukokemuksistaan voi antaa mm. maankäytön, vesilaitoksen, yhdyskuntatekniikan, tilapalvelun, rakennusvalvonnan ja ympäristönsuojelun osalta.


- Kyselyn avulla selvitetään asiakkaan kokemuksia palvelun laadusta sekä toisaalta sitä, miten he arvioivat kaupunkia asuinympäristönä, kertoo talous- ja hallintopäällikkö Annukka Huisko-Moilanen.

- Vastausten avulla kehitämme ja suuntaamme toimintaamme, hän jatkaa.


Mukana kyselyssä on myös muutamia taustoittavia kysymyksiä. Kysely on kaikille avoin ja siihen vastaaminen vie noin 10 minuuttia.


Kysely on auki 20.12.2019 asti ja siihen pääsee vastaamaan https://link.webropolsurveys.com/S/6B78EDE761352420 Lisäksi kaupungintalolta saa paperiversion, jonka voi jättää erilliseen palautuslaatikkoon.


Kyselyn kaikkia tietoja käsitellään luottamuksellisesti. Kyselystä laaditaan yhteenveto, joka julkaistaan kaupungin kotisivuilla keväällä 2020.

Kiitos avustanne!