Orimattilan sivistys- ja hyvinvointivaliokunta voi myöntää avustuksia orimattilalaisille rekisteröidyille yhdistyksille liikunta-, nuoriso-, ja kulttuuritoimintaan sekä nuorten toimintaryhmille nuorisotoimintaan. Liikunta- ja nuorisotoiminnan avustuksia voidaan myöntää myös alueellisen tai valtakunnallisen yhdistyksen paikalliseen toimintaan, joka on kirjanpidollisesti ja toiminnan tilastoinnissa/raportoinnissa erotettavissa Orimattilan toiminnan osalta erilliseksi.

Sivistys- ja hyvinvointivaliokunnalle osoitetut hakemuksen liitteineen tulee toimittaa 3.4.2020 klo 15.00 mennessä osoitteeseen Pappilantie 2, 16300 Orimattila. Kuoreen merkintä, mitä avustusta haetaan. Myöhästyneitä hakemuksia ei huomioida.

Avustusmuodot sekä jakoperusteet ja hakulomakkeet löytyvät täältä. Hakulomakkeet voi joko tulostaa tai noutaa sivistyspalvelukeskuksesta (os. Pappilantie 2).

Lisätietoja antavat liikunta- ja nuorisotoimenjohtaja p. 050 587 0733 ja kulttuuripäällikkö Henrika Suna, p. 040 569 6672.