Orimattilan nuorisotyö on koronaviruksen aiheuttamassa poikkeustilanteessa erityisen aktiivista sosiaalisessa mediassa pitääkseen yhteyttä jo olemassa oleviin asiakkaisiin sekä tavoittaakseen paikkakunnan nuoria. Nuorisopalvelujen työntekijät tavoittaa monissa eri kanavissa, joihin he tuottavat päivittäin sisältöä nuorten toiveiden pohjalta ja tarjoavat tukeaan tässä poikkeavassa ja kysymyksiä herättävässä tilanteessa.

Instagramissa, orimattilan_nuorisopalvelut, pidetään päivittäin suoria lähetyksiä, joissa järjestetään erilaisia kisoja ja jutellaan nuorten kanssa eri aiheista. Instagramissa nuorisotyöntekijät tavoittavat ison määrän nuoria. Nuorisopalvelut löytyvät YouTubesta Olan nuokku -nimellä. YouTubeen päivitetään useita videoita viikossa nuorten iloksi. Nuorisopalvelut ovat myös Discordissa seuraavan linkin takana: https://discord.gg/6Vxc8W.

Snapchatissa ohjaajat tavoittaa nimimerkeillä olanupapaivi, jokkarinanni ja opiipponen7. Nuoristyöntekijät löytyvät myös Facebookista nimillä Päivi Alakangas Orimattilan nuorisopalvelut, Anni Myllylä Orimattilan nuorisopalvelut, Outi Piipponen Orimattilan nuorisopalvelut, OrimattilanEtsivä Marju Puhalainen ja Orimattilan Etsivä Aki.olanupa edited