Salpakierto Oy:n lajitteluasemilla koettiin jälleen erittäin vilkas kesäkausi kävijämäärien moninkertaistuttua talvikauden kävijämääristä. Syksyä kohden mm. remontit, rakentaminen ja pihatyöt kodeissa ja vapaa-ajanasunnoilla vähenevät, jolloin lajitteluasemillakaan ei tarvitse niin usein vierailla. Lajitteluasemien aukioloajat vaihtuvat tämän myötä takaisin talviaikatauluun marraskuun alusta. Talviaikataulut ovat voimassa maaliskuun 2022 loppuun saakka.

Talviaikatauluun siirtyminen merkitsee lauantain aukioloaikojen päättymistä tältä vuodelta Asikkalan, Heinolan, Hollolan, Padasjoen ja Sysmän lajitteluasemilla. Myös Orimattilan lajitteluaseman laajennetut kesäkauden aukioloajat päättyvät. Talviaikaan siirtymisellä ei ole vaikutusta Lahden lajitteluasema PILLERIn aukioloaikoihin.

Lajitteluasemien talvikauden aukioloajat ajalla 1.11.2021–31.3.2022:

• Orimattilan lajitteluasema, avoinna arkisin ti ja to klo 12–18, la klo 10–14

• Lahden lajitteluasema PILLERI, avoinna arkisin klo 7–20, la klo 10–15

Jos ilmoitetulle aukiolopäivälle sattuu pyhäpäivä, ovat lajitteluasemat suljettuina. Kätevimmin lähimmän lajitteluaseman aukioloajan löydät vierailemalla Salpakierto Oy:n kotisivuilla osoitteessa salpakierto.fi tai tarkistamalla tiedon Lokki-kalenterista.