Hennan Kehittäjäklubin seuraava tapahtuma on Orimattilan Kehräämöllä keskiviikkona 22.8. klo 14-18 järjestettävä kumppanityöpaja. Työpajan tavoitteena on ideoida ja suunnitella palveluita ja ratkaisuja, joiden avulla rakennetaan resurssifiksua Hennan aluetta ja entistä parempaa arkea laajemmin Orimattilan alueelle.

Työpajassa haetaan uusia ratkaisuja mm. seuraaviin teemoihin liittyen:

• Kodit ja infra - älykkyys, vähähiilisyys, resurssitehokkuus
  • Palvelut - helppo saatavuus, digitaalisuuden hyödyntäminen, paikallisten mikro- ja PK-yritysten edistäminen
  • Liikkuminen - matkaketjujen yhdistäminen ja erilaiset (kestävät) liikkumistavat
  • Kaupunkiaktivismi - vuorovaikutus, yhdessä tekeminen, digitaaliset alustat.

Työpaja on tarkoitettu yrityksille, yhdistyksille ja muille toimijoille, joilla on konkreettinen idea jonka työstämiseen tarvitaan apua. Samasta organisaatiosta saa mielellään tulla 2-3 henkilöä.

Mukaan mahtuu yhteensä 40 kehittäjää, joten ilmoittaudu nopeasti osoitteessa https://goo.gl/forms/U57TcMOdxGvgcCxD3

Voit myös vinkata ilmoittautumislomakkeelle, mikäli sinulla on mielessä toimija, joka tulisi ehdottomasti kutsua mukaan.

Hennan kehittäjäklubin keskustelu jatkuu myös Facebook-ryhmässä, tule mukaan ja jaa sitäkin kautta ajatuksiasi ja ideoitasi.

Hennan alueella on myös yleisempi Facebook-ryhmä Hennan Alue, tervetuloa sinnekin!

Käy tykkäämässä, niin pysyt ajan tasalla Hennan kuulumisista.

Tervetuloa mukaan rakentamaan tulevaisuuden puutarhakaupunkia Hennaa!