Pennalan logistiikka-alueen urakassa on edetty siihen vaiheeseen, että työmaan kohdalla olevat kiertotiejärjestelyt poistuvat käytöstä viikon 37 loppuun mennessä.

Työt urakassa vielä kuitenkin jatkuvat, jonka vuoksi Mt 167:lla on edelleen voimassa alennettu nopeusrajoitus (50km/h) työmaan kohdalla.

Uusi rakennettu alikulkukäytävä avataan kevyelle liikenteelle lokakuun 2018 loppuun mennessä, kun ko. kohdan kunnallistekniikan työt sekä alikulun viimeistelytyöt saadaan suoritettua.

Nykyinen Rautamäentien liittymä Lahdentielle (Mt 167) poistuu käytöstä ja liikenne siirretään uudelle reitille syyskuun puolen välin tienoilla. Uusi reitti Rautamäentieltä Lahdentielle tulee kulkemaan urakassa rakennetun Kytöniityntien liittymän kautta. Asiasta tiedotetaan vielä tarkemmin lähempänä ajankohtaa.

Pahoittelemme työmaasta aiheutuvaa haittaa ja toivomme tienkäyttäjiltä tarkkaavaisuutta sekä kärsivällisyyttä liikenteessä vielä tulevan syksyn ajan!

Ystävällisin terveisin,

Destia Oy:n väki